Abonnementet udløber automatisk, når det er udløbet på tid.
Hvis du før abonnementets udløb har kørt de antal kilometer som du har købt, vil abonnementet ikke længere kunne benyttes, men der skal fortsat betales indtil aftaleperioden udløber.
Et abonnement kan typisk forlænges på kilometer eller periode indtil seks måneder før udløb. Der er enkelte abonnementstyper, der ikke kan forlænges, og en forlængelse skal altid kalkuleres og individuelt vurderes før endelig godkendelse.
Sæt evt. en reminder i kalenderen hver 6. måned for at tjekke dit kilometerforbrug, og tjek om det stadig ser fornuftigt ud i forhold til aftalen.
Hvis dit kørselsforbrug har ændret sig i forhold til aftalen, opfordrer vi dig til at kontakte os hurtigst muligt for en justering af dit abonnement. Kører du flere kilometer end aftalen lyder på, vil du ”løbe tør” for kilometer før aftaleperioden udløber, men skal fortsat betale indtil aftaleperioden udløber.
For forlængelse eller ændring af dit abonnement, kan du sende os en anmodning via nedenstående link. Ud fra det udarbejder vi et tilbud på den ønskede ændring.
Serviceabonnementer - Forlængelser/ændringer
Formularen indeholder de informationer, vi skal bruge for at kunne udarbejde et tilbud til dig.
(1.04)