Abonnementet udløber automatisk, når det er udløbet på tid.
Hvis du før abonnementets udløb har kørt de antal kilometer, som du har købt, vil abonnementet ikke længere kunne benyttes, men der skal fortsat betales indtil aftaleperioden udløber.
Et abonnement kan typisk forlænges på kilometer eller periode indtil seks måneder før udløb. Der er enkelte abonnementstyper, der ikke kan forlænges, og en forlængelse skal altid kalkuleres og individuelt vurderes før endelig godkendelse.
Vi anbefaler at du sætter en reminder i kalenderen hver 6. måned for at tjekke kilometerforbruget samt at det stadig ser fornuftligt ud i forhold til aftalen.
Hvis dit kørselsforbrug har ændret sig i forhold til aftalen, opfordrer vi dig til at kontakte os hurtigst muligt for en justering af dit abonnement. Kører der flere kilometer end aftalen lyder på, vil abonnementet ”løbe tør” for kilometer før aftaleperioden udløber, men der skal forsat betales indtil aftaleperioden udløber.
For forlængelse eller ændring af abonnementet, kan du sende os en anmodning via nedenstående link. Ud fra det udarbejdes et tilbud på den ønskede ændring.
Serviceabonnementer - Forlængelser/ændringer
Formularen indeholder de informationer, vi skal bruge for at kunne udarbejde et tilbud til dig.
(1.04)